Alt du trenger å gjøre er å sende oss firmalogo og navneliste. Du får utkast til skiltene for godkjenning før vi setter igang produksjonen.

Du får navneskiltene levert i valgfri lomme - på brett - etter avtale - klare til bruk! Enklere blir det ikke for deg!

Skiltene leveres i lomme med hull, klype/krok eller med nål.

Oversikt over lommer, størrelser og varianter.

Kontakt oss for pris.  /  Bestilling på E-post.


 

Koster mindre enn du tror. Sparer deg for arbeid!

VI

  • Designer skiltene*
  • Lager merking for grupper
  • Legger navn på hvert enkelt skilt
  • Monterer skiltene i valgte lomme
  • Sorterer skiltene i alfabetisk rekkefølge
  • Setter opp programmet og legger i lommene
  • Lager serveringsbonger og legger i lommene
  • Setter skiltene på våre BadgeBrett
  • Setter på plass alfabetregister
  • Leverer snorer/nøkkelbånd
  • Sender skiltene til avtalt tid/sted

*Vi setter opp skiltene etter dine spesifikasjoner.

Har du behov for ekstra hjelp under registreringen, kontakt oss!

 

DU

  • Sender oss logo og gjerne konferansens profil
  • Godkjenner designet
  • Sender oss navneliste (Excel-fil) og eventuelt programmet
  • Tar brettene ut av esken og setter de på bordet

 

Reservasjon av produksjonstid

På grunn av endringer i deltakerlistene, må gjerne produksjonen gjøres tett opptil møtestart. Derfor er det viktig at vi mottar din bestilling i god tid i forveien, så vi kan legge den inn i våre planer.

Vi trenger ikke mange dagene på produksjon, men vi vil være sikre på at vi har kapasitet til å imøtekomme din tidsfrist.

 

Navneliste

Navnelisten ønsker vi oss i Excel-format med for- og etternavn samt tittel og firma i hver sin kolonne. (Eventuelle endringer/tillegg tar vi til slutt.)

Skilt i kongress- og vinyllommer samt plastkort blir levert på BadgeBrett. 

Brettene blir fakturert med en pant som blir kreditert når brettene blir returnert til oss. 

Brettene settes på registreringsbordet, og du har god oversikt og orden fra første til siste skilt er levert ut. Gjestene får inntrykk av en proff arrangør.